Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Обмін та повернення товару "Закон про захист прав споживача" гарантує вам, що у Вас є можливість повернути або обміняти товар, який Вам не підійшов, протягом 14 днів з моменту покупки. Умови для обміну або повернення товару в даному випадку: Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий до магазину протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримано наступних умов: товар, який не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів потрапляння рідини у виріб чи упаковку, документацію; залишилися всі ярлики, наклейки та інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, упакований; Існують всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують купівлю), збережені всі ярлики, заводське маркування та упаковка. У разі повернення товару повернення коштів здійснюється на картку покупця або іншим зручнішим за домовленістю на протязі 3 днів. Адреса для повернення: вул. Ватутіна, 16б або Нова Пошта м. Вінниця Відділення № 21
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.